čtvrtek 7. února 2013

Buchtičky z PARKER HOUSE

Tento recept jsem získala pře šesti lety. Drbala jsem tehdy na skypu s kamarádkou Lesinou a ta se jen tak mimoděk zmínila o tom, že jde péct jakési parker house.  Samozřejmě jsem netušila o co jde a tak mi prozradila tento bezvadný recept, se kterým budete hvězdou na jakékoliv párty. Taky mi poradila péct je v kulaté formě - no má to něco do sebe :-)

Těsto:
250 ml mléka
60 g rozpuštěného másla
2 vejce
560 g hladké mouky
2 PL cukru
2 ČL soli
1 ČL sušeného droždí
Program těsto.


Po vykynutí jsem těsto rozdělila na 17 dílků. Vytvořila jsem z nich buchtičky a ty postupně naskládala do formy. Těsto jsem nechala ještě 20 minut dokynout.



Pečeme na 175 stupňů.









2 komentáře:

  1. 60 g rozpuštěného mléka?:o)))

    V čem jsou buchty výjimečné, na první pohled to vypadá jako klasické kynuté těsto...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Patřilo tam máslo, už jsem to opravila. Tak já nevím, jestli jsou vyjímečné, ale jsou dobré, nám moc chutnají.

      Vymazat