čtvrtek 13. září 2012

Meruňkovotvarohový koláč

Letní období mám ráda. Je to doba, kdy se na našem jídelníčku objevují koláče s čerstvým ovocem.
Podařilo se mi ulovit poslední meruňky a tak jsem se vrhla na koláč z kynutého těsta. A protože jsem v ledničce objevila  tvaroh, nazvala jsem koláč meruňkovotvarohovým.
Těsto:
250 ml mléka
1 vejce
50 g másla ( Hery )
50-60 g cukru krystal
špetka soli
250 g hladké mouky
250 g polohrubé mouky
2 ČL sušeného droždí

Po vykynutí  jsem vyválela z těsta placky - množství těsta je na dva plechy. Potřela jsem je tvarohem smíchaným s cukrem a pokladla meruňkami.





Nakonec jsem vše hustě posypala posýpkou.





A zde je konečný výsledek.








1 komentář:

  1. Taky dělám koláče s tvarohem a ovocem, nejradši s meruňkama a borůvkama:-)))

    OdpovědětVymazat