středa 2. ledna 2013

Pizza - šunková

Když dostanete nepřekonatelnou chuť na pizzu, máte několik možností.

Buď si zajdete do nejbližší pizzerie a budete doufat, že má kuchař dobrý den, a vy si pochutnáte a najíte se. Nebo vyrazíte do nejbližšího supermarketu a koupíte se takovouto mňamku  http://www.stream.cz/peklonataliri/672728-peklo-na-taliri-mrazena-pizza  nevalné chuti, nejasného původu vytuněnou spoustou éček.

Pokud se vám ani jedna varianta nezdá, nezbývá nic jiného, než se do pizzy pustit sami. Taková pizza není nic složitého a po prvním vyzkoušení určitě kouzlu domácí pizzy podlehnete také.




Těsto:
250 ml vody
1 PL oleje
500 g hladké mouky
1 ČL sušeného droždí

Program těsto.

Po vykynutí rozdělím těsto na dva díly a vyválím z nich tenké pláty.



Plát potřu olejem a následně kečupem smíchaným s česnekem.




 A nyní je zde prostor pro vaši fantazii. Udělejte si pizzu takovou jakou máte rádi. Já jsem tentokrát potřebovala spotřebovat zbytky ze silvestra a použila jsem šunku a anglickou slaninu.


Na závěr jsem pizzu zasypala strouhanou goudou.


Peču na 200 stupňů cca 8 minut.


Dobrou chuť !







3 komentáře:

  1. Tak ta vypadá báječně!!! Moc děkuji za recept ;o)

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač, domácí pizza je opravdu lehká. Někdy dělám jen jednoduchou verzi- nevyválím tak natenko, potřu olivovým olejem, posypu hrubou solí a rozhodím rozmarýn. Nakrájené na tenčí proužky je to skvělé třeba k vínku.

    OdpovědětVymazat
  3. Musím Ti napsat, že dnes jsem pro velký úspěch dělala podruhé Tvou pizzu a je opravdu výborná!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jen jsem zadělávala ručně a myslela jsem, že mi upadne ruka...

    OdpovědětVymazat