neděle 30. prosince 2012

Avokádová pomazánka

Avokádo ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Avok%C3%A1do ) jsem si koupila už před týdnem. Jeho velká chvíle měla přijít na silvestra, leč avokádo bylo názoru jiného a změklo natolik, že jsem se do něj raději pustila už dnes. A tak jsme měli trochu předčasně jednohubky s avokádovou pomazánkou.

Co budeme potřebovat:
1 avokádo - měkčí, odleželé
1 stroužek česneku
trochu olivového oleje
sůl, pepř podle chuti
trochu citronové šťávy
cca 2 lžíce zakysané smetany

Vše vymixujeme do hladké pěny.








A natřeme na rohlík nebo jako já na domácí houstičku.










PS : .... a Lišák má konečně pecičku na zasazení :-)  ..... proto jsme ho taky kupovali, že......

1 komentář:

  1. Lišák není sám... taky kupuju avokádo kvůli pecičce, a už mám kořínek:-))))
    A dneska jsem narazila na čajot,hned jsem jeden koupila... nemám tušení co to je, ale doufám že to má pecku:-)))
    Ajka

    OdpovědětVymazat