neděle 9. prosince 2012

Palačinky 3 - 2 - 1

Udělat dobrou palačinku je kumšt. Aby byla dost tenká, aby se netrhala, aby se dala z pánvičky vůbec dostat. Palačinky jsou prostě věda.
Receptů na palačinky je spousta a každý má svůj osvědčený. Musím přiznat, ač nerada, že palačinky byly pro mě noční můrou. Vždy, když je po mě rodina chtěla jsem se orosila až......však vy víte kde .-)  .

Před pár lety jsem narazila na recept na Palačinky 3 - 2 - 1.
Recept jsem vyzkoušela - no a co vám budu povídat - jiné už nedělám. Jdou udělat teňoučké jako list, výborně se obracejí  a olej dávám jen při prvních palačinkách, ostatní jedu na teflonové pánvi nasucho. Jsou hezky nadýchané. No co vám budu povídat - vyzkoušejte.

Těsto:
300 ml mléka
200 ml vody
100 ml oleje
2 vejce
200 g hladké mouky
trošku soli

Vše pořádně smícháme a dáme chvíli odstát. Těsto je řidší.

My jsme je měli tentokrát na sladko s pomerančovou marmeládou a šlehačkou.








Žádné komentáře:

Okomentovat